Targowiak.pl
Nowotarski serwis ogłoszeniowy

Dodaj Ogłoszenie
Potwierdź
Kasuj

Ogłoszenia w serwisie: 3585 / Ogłoszenia oczekujące: 173
Szuk. zaawan.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z RODO są umieszczone w Polityce prywatności
Serwis używa CIASTECZEK. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na zapisywanie ciasteczek na swoim komputerze zgodnie z regulaminem serwisu
Bramy garaże ogrodzenia automatyka
Terapia w pandemii

Randki

Informacja: Proszę nie dodawać ogłoszeń "dla dorosłych" (sponsoring, podteksty seksualne, zachęty do zdrady itp.)

Towarzyskie - Chętnie Poznam FacetaCześć :) Singielka, 26 latka. Chętnie poznam miłego, normalnego Faceta. Nie szukam poważnego związku. Zapraszam do kontaktu :) Kontakt na mój email: sarenkaxm@gmail.comDodano: 2021-04-17

Towarzyskie - Moze fajne zabawy on-lineZdjęcieWejdź do mnie na mój pokaz. Najlepszy i najbardziej gorący. Obiecuje Ci niezapomniane doznania. Doprowadzę Cię do nieziemskiej rozkoszy i super orgazmu, w tym mokrego. Sprawię , że zaspokoisz się w 100 %. Wszystko w cenie. Możemy podczas pokazu rozmawiać, mój mego sexowny głos pomoże Ci się spełnić. A wiesz że mam dużo zabawek i prawdziwy nieudawany mokry orgazm? Mogę też z...
Dodano: 2021-04-16

Towarzyskie - Poznam szczerą przyjaciółkę od 20 do 60 latZdjęcieWitam poznam szczerą przyjaciółkę od 20 do 60 lat. Ja stanu wolnego jestem bardzo samotny nie mam nikogo bliskiego bo wszyscy znajomi mieszkają za granicą , nie mam kim porozmawiać iść na spacer wypić herbatę wyżalić i doradzić się , czuję się bardzo samotny. Poznam przyjaciółkę do rozmów wycieczek spacerów wypicia razem herbaty kawy i wszystko to co razem ustalimy bo niczego nie wykluczam ;] Ja j...
Dodano: 2021-04-16

Towarzyskie - Pokazy OnlineHejoo! Mam 23 latka. Zapraszam na przyjemne zabawy online. Oferuję pokazy na kamerce whatssup lub Skype. Wykonuję również sesje zdjęciowe i na zamówienie pod twoj scenariusz. Posiadam stroje i gadżety do zabawy.Wszystko do ustalenia :) Kontakt: Whatssup : 782 608 653 Skype nick : MeganPokazyDodano: 2021-04-15

Towarzyskie - Szukam faceta do niezobowiązujących spotkań, mam 23 lataHej :) Szukam dyskretnego, zadbanego i miłego faceta do niezobowiązujących spotkań. Cel spotkań wiadomy. Wszystko tylko dla przyjemności, bez zobowiązań i bez sponsoringu. Jeśli jesteś zainteresowany takim układem to napisz do mnie. Tylko panowie do 50 lat. Mam 23 lata. Pozdrawiam, Asia :* :* :*Dodano: 2021-04-15

Towarzyskie - Chętnie Poznam Faceta27 latka, singielka. Chętnie poznam miłego Faceta. Nie szukam poważnego związku. Jeżeli chcesz się poznać to napisz.Dodano: 2021-04-14

Towarzyskie - Zabawy OnlineHejka :) Zapraszam na zabawy online. Oferuję pokazyna kamerce Skype lub whatssup, filmy oraz sesje zdjęciowe na zamówienie w pełni pod twoj scenariusz. Posiadam sporo strojów i gadzetów do zabaw oraz przebieranek, możlie odgrywanie ról, wszystko do ustalenia :) mam 23 lata. Kontakt: Whatssup : 782 608 653 Skype nick : MeganPokazyDodano: 2021-04-12

Towarzyskie - Singielka pozna FacetaZdjęcieHej! Mam na imię Alicja, w lutym skończyłam 26 lat. Piszę tutaj, ponieważ szukam interesującego partnera oraz nowych wrażeń. Coś o mnie? Interesuje się Fryzjerstwem oraz Makijażem. Jest to moja praca, ale również pasja, inaczej bym tego nie robiła bo po co marnować czas na coś czego się nie lubi robić? Wszyscy mówią mi, że jestem bardzo zmysłową kobietą, ale wiem, że mam swoje wady. Jest ich n...
Dodano: 2021-04-10

Towarzyskie - Szalona dojrzała szuka bliskiego przyjacielaZdjęcieHej kochani. Nie jestem tutaj bez powodu. Jestem dojrzałą kobietą, która ma dość silne potrzeby. Jestem pewien czas po rozwodzie, i potrzebuję bliskości. Mam swoje mieszkanie, i fajnie byłoby mi spędzić czas z kimś... Coś o mnie - mam 38 lat, lubię gotowanie, malarstwo, oraz podróże. Mam wysokie potrzeby seksualne, i będę wymagałą od Ciebie stanięcia na wysokości zadania ;) Zainteresowanych zapras...
Dodano: 2021-04-09

Towarzyskie - Poznam normalnego faceta.26 latka, od 8 lat w jednym związku. W moje życie od dawna wkradła się rutyna i wypalenie. Jeżeli szukasz czegoś podobnego to zapraszam do kontaktu.Dodano: 2021-04-09

Towarzyskie - Poznam miłego FacetaChętnie poznam miłego, normalnego faceta. Niedawno zakońyczłam 4 letni związek. Mam 26 lat. Jeżeli chcesz się poznać to napisz :)Dodano: 2021-04-06

Towarzyskie - Chętnie kogoś PoznamHej, chętnie poznam miłego Pana. Mam 25 lat. Jeżeli chcesz się poznać, popisać i spotkać to zapraszam do kontaktu :) Najlepiej pisać na mojego maila: sarenkaxm@gmail.comDodano: 2021-04-01

Towarzyskie - Normalny Facet PoszukiwanyHej :)) 26 latka, singielka zmęczona obecną sytuacją. Chętnie Poznam normalnego, miłego Faceta.Dodano: 2021-03-30

Towarzyskie - Poznam Faceta27 letnia, singielka. Chętnie Poznam miłego, normalnego faceta. Niedawno zakońyczłam kilkuletni zwiążek. Nie szukam nowego poważnego związku. Interesuję mnie miła, luźna relacja. Kontakt na mój email: moniaczekxs@gmail.comDodano: 2021-03-26

Towarzyskie - Zabawy Na KamerceHej!, Zapraszam Panów na przyjemne zabawy na kamerce. Oferuję pokazy 1 na 1 na kamerce Skype lub whatssup. Można również zamówić prywatne sesje zdjęciowe oraz filmy w pełni pod twoj scenariusz. Mam 23 lata. Posiadam sporo gadżetów do zabawy oraz stroje do przebieranek, możlie odgrywanie ról, wszystko do ustalenia :) Kontakt: Whatssup : 782 608 653 Skype nick : MeganPokazy...Dodano: 2021-03-24

Towarzyskie - ❤️ Spotkanie bez zobowiązań ϰZdjęcie❤️ Spotkanie bez zobowiązań ❤️ ❤️❤& ;#65039; Portal randkowy 18+ ❤️❤& ;#65039; Wypróbuj już dziś za darmo ! Dołącz do chętnych osób na szybkie seks spotkania i randki w okolicy. ❤️❤& ;#65039; Wejdź na https://wrzucajfotki.pl ❤&...
Dodano: 2021-03-22

Towarzyskie - Chętnie Poznam FacetaHej, 26 latka. Poznam miłego, normalnego faceta.Dodano: 2021-03-22

Towarzyskie - Zapraszam Na Zabawy OnlineHejkaa, zapraszam na przyjemne pokazy na kamerce. Wykonuję również prywatne sesje zdjęciowe oraz filmy na zamówienie w pełni pod twoj scenariusz. Mam 23 lata, na codzień studiuję. Posiadam sporo gadżetów do zabawy oraz stroje do przebieranek, możlie odgrywanie ról. Kontakt: Whatssup : 782 608 653 Skype nick : MeganPokazyDodano: 2021-03-19

Towarzyskie - Mężatka szuka odskoczniHej, mam 28 lal a od 9 lat jestem mężatką. W moje małżeństwo już dawno wkradła się rutyna i wypalenie. Nawiąże znajomość z normalnym, miłym facetem. Szukam odskoczni, czegoś nowego. Zapraszam do kontaktuDodano: 2021-03-19

Towarzyskie - Chętnie Poznam24 letnia, normalna dziewczyna chętnie poznam miłego Faceta. Nie szukam poważnego związku.Dodano: 2021-03-17

Towarzyskie - Zabawy OnlineHejoo, Zapraszam na przyjemne Zabawy Online, pokazy na kamerce, prywatne sesje zdjęciowe oraz osobiste filmy na zamówienie pełni pod twoj scenariusz. Mam 23 lata, na codzień studentka. Posiadam sporo gadżetów do zabawy oraz stroje do przebieranek, możlie odgrywanie ról. Zapraszam do kontaktu. Whatssup : 782 608 653 Skype nick : MeganPokazyDodano: 2021-03-15

Towarzyskie - Chętnie Poznam Normalnego MężczyzneCześć. 27 latka pozna faceta, kolegę do spędzania wspólnie czasu w miły sposób. Nie szukam stałego związku. Napisz kilka słów o sobię, na pewno odpiszę :)Dodano: 2021-03-15

Towarzyskie - Chętna na Dyskretne spotkanieHej, Chętnie umówie się na dyskretne spotkanie z normalnym, miłym facetem. Proszę o kontakt tylko poważnie zainteresowanych Panów, powyżej 21 lat. Młodsi proszę nie pisać. Mam 24 lata. Kontakt na mój email: moniaczekxs@gmail.comDodano: 2021-03-11

Towarzyskie - Poznam normalnego FacetaHej! Jeśli jakiś normalny facet, powyżej 21 lat, nie lubiący nudy i rutyny szuka nowej znajomości z samotną 24 latką to zapraszam do kontaktu :)Dodano: 2021-03-08

Towarzyskie - Witam poszukuję dziewczynyZdjęcieJak w tytule szukam dziewczyny raczej rozrywkowej,wesołej skromnej nie przynudzającej, z którą mozna się nie zle zabawić na rózne sposoby, która by lubiała spacery,podróze samochodem itd. szukam z Jablonki i okolic maks do 70 km.Ja 39,178,95 singiel,pracujacy,z własnym samochodem,rozrywkowy,troche szalony,romantyk,lubiący spacery,podróze,biwak pod namiotem,opalanie sie,wesoły,skromny,nieprzynudzaj...
Dodano: 2021-03-03

Towarzyskie - Poznam normalnego mężczyzneHej, mam 28 lat, pół roku temu zakończyłam 4 letni związek. Postanowiłam spróbować poznać tutaj normalnego, miłego faceta. Jeżeli jesteś zainteresowany taką znajomością to napisz do mnie :)Dodano: 2021-02-25

Towarzyskie - Chętnie Poznam FacetaZdjęcieNawiąże znajomość z normalnym Facetem. Mam 26 lat i jakiś czas temu zakończyłam 3 letni związek. Jeżeli szukasz podobnej znajomości to zapraszam do kontaktu. Panowie poniżej 21 lat proszę nie pisać
Dodano: 2021-02-23

Towarzyskie - 24 latka pozna Pana24 letnia studentka, poznam miłego, normalnego Pana. Tylko Panowie powyżej 21 lat. Kontakt: karolinagorksa606@gmail.comDodano: 2021-02-19

Towarzyskie - Poznam Normalnego mężczyzneHej, chętnie poznam i umówię się z normalnym, miłym facetem. Mam 23 lata. Jeżeli chcesz się poznać i szukasz podobnej znajomości to napisz wiadomość na mój profil: www.idates.fun/martusiek Odpisuję tam na bieżąco :)Dodano: 2021-02-18

Towarzyskie - Próba Poznania PanaHej, mam 25 lat i postanowiłam spróbować poznać normalnego, miłego Pana w ten sposób, to moje pierwsze ogłoszenie tutaj :) Nie szukam stałego, poważnego związku. Proszę o kontakt tylko Panów powyżej 21 lat.Dodano: 2021-02-16

Towarzyskie - 27 latka po rozstaniu Pozna FacetaHej, poznam faceta do znajomości bez zobowiązań. Niedawno zakończyłam swój związek i nie szukam nowego.Dodano: 2021-02-13

Towarzyskie - Poznam normalnego mężczyznęTak jak w opisie szukam normalnego i sympatycznego mężczyznę. Mam 27 lat, jestem po rozstaniu. Bajerantom, bahkopisarzom z góry dziękuje. Jeżeli rzeczywiście chcesz się spotkać to zapraszam do kontaktu :)Dodano: 2021-02-01

Towarzyskie - Gdzie diabeł nie wlezie ja już tam byłam :)ZdjęcieHej, zainteresował ciebie opis co haha? Szukasz może fajnej dziewczyny, koleżanki lub przyjaciółki? Niezle trafiłeś :D Nazywam się Kasia i mam 23 lata. Nie mam chłopaka. Studiuje kosmetologie. Moje hobby to: podróże, bieganie (dużo biegam 51 min na 10km to jest poteżny wynik haha) Mam 171 cm wzrostu waże 61 kg (waga taka dużo przez mój tyłek xD). Jak jesteś zaainteresowany napisz do mnie troch...
Dodano: 2020-10-05

Towarzyskie - Poznam Pana do luźnej relacjiHej, jestem 27 latką i postanowiłam spróbować poznać normalnego Faceta do luźnej znajomości. Nie szukam stałego związku ani żadnej poważnej relacji. Jeżeli wiesz o czym mówię i szukasz czegoś podobnego to napisz wiadomość. Dla zainteresowanych znajomością mogę wysłać więcej szczegółów i zdjęć :)Dodano: 2020-08-03

Towarzyskie - Poznam Faceta do luźnej relacji26 latka, poznam normalnego Faceta do luźnej znajomości. Nie interesuję mnie stały związek ani żadna poważna relacja. Jeżeli szukasz czegoś podobnego to napisz wiadomość. Mogę wysłać więcej zdjęć dla Panów zainteresowanych oraz szczegóły :)Dodano: 2020-06-21

Wróć na górę
 Poprzednia [1] [2] Następna 


Korzystając z serwisu www.targowiak.pl akceptujesz jego regulamin!
Copyright © 2005 - 2021 targowiak.pl